zaterdag 16 februari 2008

wind tegen


Terwijl Krien niet veel verderop met Buurman Krattenstapelaar bezig is om meer dan een halve marathon te lopen, fiets ik in de ijzige kou mijn vaste rondje. "Ik denk niet dat Harm Job vandaag zijn PR verbetert" zegt Krattenstapelaar ondertussen tegen Krien. Hij doelt daarmee op de stevige noorderwind die waait.
Hij heeft gelijk, het gaat me niet lukken vandaag. Het grootste gedeelte van de route fiets ik recht of schuin tegen de wind in. Het werkt ook niet mee dat ik gisteren uitgebreid getafeld heb op Krien haar verjaardag en dat Krattenstapelaar en Buur#15 tot laat nog aan de dranktafel zaten.
Het geeft niets, ik maak mijn rondje, geniet van de zon, haal uiteindelijk nog een gemiddelde van 29 en kom badend in het zweet thuis. Morgen weer tijd voor de zondagse winterfietstocht. Hmm, heerlijk!



Ramones - Bonzo Goes To Bitburg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten