dinsdag 12 februari 2008

PR!


Het is tegenstrijdig, ik zweet me kapot en zou in mijn korte broek kunnen rondrijden terwijl om mij heen het ijs nog op de ondergelopen velden staat. Ik heb nog steeds teveel kleding aan, de zon heeft behoorlijk kracht, net zoveel kracht als er in mijn benen zit. Want terwijl ik het idee heb dat ik maar langzaam vooruit kom, rij ik in een trance van eeuwig ronddraaiende benen uiteindelijk mijn persoonlijk winterrecord met 30,19 gemiddeld. De teller komt alleen bij bochten, tegenliggers en stoplichten even onder de 30, en dan ook maar voor een hele korte tijd. Mijn vaste fotostop neemt vandaag ook niet meer dan 45 seconden in beslag. Ik spring van de fiets, parkeer 'm tegen de leuning, stel de camera in en fiets al bijna weg voordat de selftimer afgaat.
Mag ik nog een paar van deze dagen?


Generation X - Ready Steady Go [empeedrie]



Geen opmerkingen:

Een reactie posten