woensdag 27 februari 2008

pannenkoeken



Buur#13 heeft waarschijnlijk het nodige uit te leggen gehad aan het verjaardagsbezoek. "Je buurman staat wel erg vreemd te doen in de keuken" kan ik me de reacties van de verjaardagsgasten voorstellen. Later zie ik ook Krien lachend voor het raam staan kijken.
Ik kan er niets aan doen, mijn hele pannenkoekenbakkende leven dans ik al tijdens het bakken van. Het is de combinatie van snelheid en muziek, mijn beste koeken bak ik op deze manier. Het is al lang een bekend verschijnsel, in 1990 heb ik eens een huisgenoot van een arbeidsburocollega de stuipen op het lijf gejaagd. De beste jongen stapte plots de keuken van het studentenhuis binnen en aanschouwde mij in een wilde dans terwijl er links en rechts pannenkoeken in het rond vlogen.
In ieder geval smaakten ze goed. En daar gaat het om, niet?

3 opmerkingen:

  1. Ik dacht al: 'waar blijven de dansjes van HarmJob'. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt!!!!
    De hele familie vroeg zich af wat
    "diemanmetdieraredoppenopzijnoren"aan de overkant nu aan het doen was in de keuken......:P

    BeantwoordenVerwijderen