zaterdag 9 februari 2008

lenterit


Na een kilometer of drie zweet ik me kapot. Man het is lente, ik had mijn korte broek aan moeten trekken. Maar ja, ook zonde als ik weer naar huis fiets om me om te kleden. Ik besluit door te fietsen. Beter te warm dan te koud. Wow wat een prachtig weer!
Mijn vaste rondje, ik kan het inmiddels dromen. Niets mis mee, de omgeving is prachtig en het landschap ziet er steeds anders uit. Dezer dagen staat alles onder water en met de zon erop, flitsend! Mijn snelheid ziet er niet zo uit, het voelt alsof ik als een trage slak rondkruip, maar een blik op de snelheidsmeter laat zien dat ik vrij constant rond de dertig fiets.
Na afloop ga ik even aan bij de Krattenstapelaartjes. Ten slotte wonen ze nu aan mijn route naar huis. Even een kop koffie drinken en kijken hoe Buurman K. zich redt met de afwas, zonder machine.

gemiddelde snelheid 28,66
hoogst gemeten snelheid 47,9
temperatuur 13,5 graden!



Sunshine - Goodtimes Goodtimes [empeedrie]




Geen opmerkingen:

Een reactie posten