dinsdag 19 februari 2008

koi


Het wordt uiteindelijk niet het gerechtshof in het verre Pompebladprovinciehoofdstad. Nee,het ik zit uiteindelijk de hele dag in Beschuitstad voor de combi Koi-karpers en hennepteelt. Rare combi? Nee als je het Openbaar Misterie hoort. Raar? Ja, als je de verdachten hoort. Kortom een lange dag met prachtige opmerkingen als "ik heb bij de politie uitgebreid verklaard en daar hou ik het bij" waarop een stomverbaasde rechtbankvoorzitter vraagt "maar daar heeft u niets willen zeggen, dus wat wilt u nu eigenlijk?" en meer van dat.
Heerlijk hoor om dat spel te volgen. Verdachten, officieren, rechters en advocaten. Maar in een zaal waar de temperatuur niet boven de zestien/zeventien graden komt is het moeilijk om de ogen open te houden. Mijn lichaam heeft de vreemde neiging om in de slaapstand te gaan. Tiktakjes eten en tussendoor snelle bakken koffie naar binnen gieten lost wat op, maar alleen een stevige kneep in m'n been onder tafel werkt echt.
En een bezoekje aan het gerechtshof in het verre
Pompebladprovinciehoofdstad. Dat komt later heb ik begrepen, die zaak bleek uiteindelijk niet door te gaan. Een geluk bij een ongeluk dus. Ik was ook niet echt blij geweest als ik na een treinreis van meer dan twee uur voor niets in het prachtige gebouw had gestaan.


The Monks - Drugs In My Pocket

Full Time Men – High On Drugs

The Frogs - I’ve Got Drugs (Out Of The Mist)

Pink Skull - Drugs Will Keep Us Together

Thieves like us - Drugs in my body (vogelspand remix)

Thieves Like Us - Drugs In My Body (The Twelves Remix)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten