woensdag 16 januari 2008

auw!


Auw, pokke! Ik heb vanmorgen mijn prepaid-kroon gekregen, althans de voorbereidingen daarvoor, vijftig minuten stilliggen en de grapjes van de tandarts aanhoren terwijl hij met geweld aan het frutten is in mijn mond. Gelukkig met een stevige spuit verdoving, onze tandarts wil voorkomen dat ik hem halverwege de behandeling knock-out hoek. Maar nu is het dus uitgewerkt en voel ik de pijn, de roze pil die ik net ingenomen heb doet nog niet veel.

Einstein's Creation - Richard The Dentist [empeedrie]

Thomas Baz - Daughter Of A Dentist [empeedrie]

Dentist [empeedrie]

Otis Twelfe - Tamerlane Kitty Dentist [empeedrie]

Steve Martin - Dentist [empeedrie]

Jon The Dentist - Global Phases [empeedrie]

En voor de liefhebbers...

Dentist, dental suction [empeedrie]

Dentist, filling [empeedrie]

Dentist, high speed drilling [empeedrie]

Dentist, low speed drilling [empeedrie]

Dentist, mouthwash [empeedrie]

Dentist, polishing [empeedrie]



1 opmerking:

  1. Sterkte jong op dit pijnlijke moment.
    Gezien de opmerking 'voorbereiding' wanneer het tweede deel van deze fijne behandeling aan de beurt?

    BeantwoordenVerwijderen