donderdag 29 november 2007

X-mas Guitar Hero



Buur#16 (a.k.a. Mr.T-rex)schreef er al over, het downloadbezoekje dat ik deze week bracht. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben in de straat die bezig is met het verzamelen van rare, vreemde, gekke, onluisterbare en niet om aan te horen kerstliedjes. Gelukkig heeft ook Kaco last van deze bijzondere afwijking en kan ik een ceedee vol met country & western, punk en soul kerstmuziek per post verwachten. Ik ben nog op zoek naar de kerstboodschap van Charles Manson, maar die heb ik ergens online al gespot.
En terwijl de pc van Buur#16 volstroomde vermaakte ik me met Guitar Hero 3. Zoals uit het filmpje zal blijken bak ik er helemaal niets van. Het mag de lol niet drukken. Oordeel zelf of nog beter gezegd, probeer het zelf...

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik bij de klant waar ik nu zit geen geluid op de PC heb.

    Maar aan de lengte van het filmpje te zien heb je er aardig wat Boe-geroep uitgeknipt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoek eens op youtube op 'shreds', dan krijg je ook de meest geweldige filmpjes te zien...

    BeantwoordenVerwijderen