dinsdag 23 oktober 2007

klaas

Als ik thuis kom merk ik dat ik mijn sleutel ben vergeten. Gelukkig heeft onze bejaarde buurvrouw ook een sleutel. Ze is thuis, altijd, maar het is een geruststelling dat de buurman er niet is. Ik maak een praatje en ga dan met de sleutel op pad om de deuren te openen. Dat gedaan loop ik direct terug om de sleutel terug te brengen.
Binnen moet ik een blik werpen op kerstkaart #211 als ik plots een zwarte schim over het zijpad zie schieten. Het geluid van een belletje dringt door het glas naar binnen. KlaasKat! Hij maakt een zoekende spurt naar de straat op zoek naar mij. Vanachter het raam roep ik hem. KlaasKat draait zich in zijn ren om, neemt een grote sprong en komt terecht op de vensterbank. Miauw!
Onze KlaasKat is er één...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten