maandag 27 augustus 2007

weekendje

En het was weer een druk weekendje. Van hot naar her vliegen, fietsen en feesten. Vrijdag in het donker op pad naar de Burenzandse camping waar Buur#15 zijn verjaardag vierde in de openlucht en zonder afdak tegen de regen. Zaterdag ging de tocht richting Industriestad, waar presentator Hans zijn bruiloft met juffrouw Edith vierde. De twee waren reeds enige tijd in de echt en ook al voorzien van een peper- en zoutstel, maar hadden nog niets gevierd. Zondag vierde Hetliefstezusje haar verjaren met een tuinparty vol wijn en heerlijke hapjes.


Tussendoor liep Krien, samen met Burvrouw Krattenstapelaar en oud-collega en Krattenstapel Oom, nog een natte wedstrijd waar ze op de drie zware kilometers door zand en water de vierde plaats behaalde. Dit debuut leverde haar zelfs nog een aardig woordje in de krant op. Ben trots op haar en ik weet zeker dat ze volgend jaar op het podium staat.
Zelf heb ik alle dagen op mijn reesfiets gezeten, alleen of in klupverband. Van hard fietsen in mijn eentje tegen de wind in tot een kluprees naar de grens en zondags kluphuis. Hoogstgemeten snelheid op mijn teller? 47,9 kilometers per uur!
Veel gedaan dus. Gelukkig is de doordeweek weer aangebroken, tijd om een beetje bij te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten