woensdag 22 augustus 2007

spannende post (5)





"Zo, daar heb je 'm alweer terug". De deurbel gaat, en een mij inmiddels bekende koerier in bruine uniform (ik heb er al eens naar gezocht, vind het erg mooi) staat voor de deur. Hij drukt me een bekende enveloppe in de handen en vraagt mijn handtekening. Ik moet iets harder drukken met het stukje plastic op het schermpje, maar dan is het klaar. Mijn iPod is weer terug. Ik kan niet wachten met uitpakken, maar maak eerst zorgvuldig enige foto's. Voor later. Dan scheur ik beheerst de verpakking open en sta oog in oog met mijn (nieuwe) iPod. Even ben ik stil. Dan dans ik vol vreugde. Pas wel op dat ik mijn hoofd niet stoot aan de deuropening naar de keuken. Vervolgens haal ik voorzichtig het plastic er af en sluit de lader aan. In het scherm verschijnt het bekende appeltje en ik mag een taal uitkiezen.

Hmmm, wat mooi. Nu alleen nog even vullen. Gelukkig ben ik al bezig om een mooie speellijst te maken in iTunes. Ik ga er ook snel mee verder, maar wilde mijn geluk even delen met de lezer. Hmmm.





3 opmerkingen:

  1. van harte met de geboorte van "Drie" neem teminste aan dat dat haar naar is..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou,nou...op het nippertje gered van een complete "brake down".
    gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen