donderdag 1 maart 2007

lekke dag


Niet alleen buiten komt er een hoop water naar beneden de laatste dagen, ook binnen werd het steeds vochtiger. In de badkamer onder andere. Daar hing opeens een druppel aan het deurkozijn. Een keurig vochtspoor loopt vanuit het plafond naar beneden.
Op het dak valt me vooral de enorme hoeveelheid water op. Ik voel in de afvoer en voel alleen maar water. Vreemd, dat moet toch weglopen.
Op advies van Buurman Krattenstapelaar, riooladviseur, druk ik de bezemsteel even in de afvoer. Direct kolkt het water wild weg en daalt het niveau aanzienlijk. Dan zie ik een verdacht plekje, normaal nooit onder water vanwege het afschot, maar niet als een badmeester met alle duikdiploma's diep onder water.
Dus als iemand binnenkort even een klein brandertje te leen heeft hou ik me aanbevolen. Even dichtplakken...
(met toepasselijk liedje...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten