zondag 11 maart 2007

brak...


Het was vreselijk gezellig, druk en een kast vol kado's. En het was laat vannacht. Of beter gezegd, vroeg in de ochtend. Na een lange uitslaap was ik niet best. Flink feest gevierd, erg brak. Niet zo erg als Neef, maar ik had wel behoefte aan een lekker bad, kopjes kippenbouillon, een fris sapje en ga zo maar door. Ach, je wordt niet elke dag (eigenlijk morgen pas) veertig. Vieren dus.


Ik was niet de enige die goed feest gevierd heeft. Ik zag grote sigaren, vele lege flessen en bezoekers die plots verdwenen waren. Zo ook de eigenaar van deze bril. Dus als je de eigenaar van deze bril bent...., wij bewaren hem goed en maken 'm zelfs nog even schoon.

6 opmerkingen:

  1. Ha ha ha iemand zit zich hier nu heel erg af te vragen waar hij zijn brilletje toch heeft gelaten! Wel makkelijk dat je zo iets terug vind terwijl je het nog niet eens gemist had. ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you heb een mooi clubhuus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook uiteindelijk weer opgedroogd van de weergaloze gezellige avond cq nacht. In december is het mijn beurt.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ey Neef... ik hoop dat je genoeg plaats hebt voor de mensen uit pieperdepiepstraat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ KS...maak eerst plaats voor een invazie van nonpieperdepiepsen in het clubhuis.
    Lekker biertje uit Grensdorp!!!!!
    maar ja, van duitsers hebben we wel vaker een behoorlijke kater gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk is er plek om te blijven "bunken" voor een nachtje voor mensen uit pieperdepiepstraat in 'wegwijsstraat' in 'op de zeebodemdorp'. Maar Nicovriend heeft gelijk eerst die invasie van het kluphuys van nonpiepers. Voor nog zo'n gewldig feessie

    BeantwoordenVerwijderen