woensdag 14 maart 2007

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


"Wist je niet dat je er al vier dagen bovenop sliep?"vroeg Krien mij nadat ik een keer of wat diep adem had gehaald. Ik had net de hele buurt bij elkaar ge-WOWed en moest op adem komen.
Het was maandagmiddag, prachtig weer, we zaten buiten in de zon, ik was jarig en had zojuist mijn "grote" kado uitgepakt. Krien had me de hele dag al gek gemaakt met toespelingen op dat wat zou gaan komen. Mij voor de gek gehouden dat ik moest wachten omdat Baasje het mee moest nemen. En meer van dat.
Het deed niet meer terzake op het moment dat ik mijn kado openmaakte. EEN 80 GIG iPod! Mijn droom, mijn wens, mijn noem maar op. En dus moest ik schreeuwen, gillen, dansen en niet vergeten adem te halen.
Ik ik had even schrik. Want, 80 gig, dat is hard werken om alles te vullen. Met muziek, foto's, video's en podcasts. Duizenden mogelijkheden! En ik zag het gebeuren. Mijn blog heeft daar onder te lijden. En ik besloot, voor één keer was het niet erg. Mocht het dus even een beetje stil worden op deze plek, wees gerust. Ik ben gewoon druk met mijn nieuwe speeltje. Bedenken welke muziek er op moet, welke speellijsten ik moet aanmaken, video's zoeken en omzetten naar het juiste formaat, luisteren, kijken, foto's zoeken, podcasten en ga maar door.
Ik ben dus niet weg, maar gelukkig...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten