woensdag 21 februari 2007

ochtendfiets



Het was een goede training. Krien had een minuut of tien voorsprong en ik wilde haar inhalen. Dus zat ik tegen tien voor half negen op de fiets te reesen. Met een gemiddelde gang van 33/34 trof ik haar net bij het fietstunneltje in Industriestad. Konden we mooi samen nog een stukje op fietsen.
Op de
buienradar had ik al gezien dat het tot een uur of tien droog zou blijven. Op een klein buitje na, maar bij een beetje nattigheid had ik me al neergelegd. Ik was van huis gegaan in de verwachting even snel en hard een aardig rondje te fietsen. Met de sportkoptelefoon aan de iPod en een uptempo muziekje hoopte ik op een mooie tijd.
En dat werd het. Zevenenveertig kilometers, Textielstad-Industriestad-Snelfietsdorp-Twickelstad-Industriestad-Textielstad, in iets van anderhalf uur. Inclusief een zandpaadje, meerdere kanaalbruggen voor de klimbenen en net iets te veel stoplichten. Ik wil dit wel elke dag doen, heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten