woensdag 14 februari 2007

mededelingen voor de lezer


Sinds kort is Harm Job zijn kop ook terug te vinden op het gezicht van den vaderlandschen weblog. Een grappig site waar ook mijn nieuwe blogvriend en plaatsgenoot Eazy is terug te vinden.
Over
Eazy gesproken, of hij even contact op wil nemen met de Fanklup. Eazy heet een prijs gewonnen, een echte originele vinyllangspeelplaat. (Via de mailbutton.
Als ik het dan toch heb over vinyllangspeelplaten, een oproep van Henk T., fietser van de
zondagse fietsklup. Tijdens het overzetten van zijn langspeelplatencollectie naar eempeedrieformaat begaf zijn 33&45toerenlangspeelplatenmachine het. Hij is naarstig op zoek naar een vervanger zodat hij zijn oude Bob Dylan langspeelplaten weer kan draaien. Mocht je nog een draaimachine hebben en wil je deze wel doneren, plaats dan even een reactie in het betreffende venster.
Dan, voor hen die dat nog niet gezien hadden, vanaf vandaag leuke en gezellige pop-upjes bij links op deze pagina. Met dank aan een van de
nieuwste zoekmachines op het net. Probeer het eens en zie wat Harm job allemaal verstopt onder linkjes en plaatjes!
tot slot nog de mededeling dat Harm Job zijn
linkpagina een nieuw uiterlijk heeft gekregen en ook weer voorzien is van nieuwe en leuke links! Blijf ondertussen je leukste links sturen, dan zet Harm Job ze er ook op.

3 opmerkingen:

  1. Nu bij de makro,een 33toerenlangspeelplaatmachine met USB uitgang voor maar 99 euries.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ik op jouw linkpagina in de persoon van Eazy een mede Citroen Ds bezetene...leuk..leuk.
    Ik ga echt proberen een foto van mijn snoek"underconstruction" op mijn log te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyyyyyy is dat "mijn" gelukskatje???? (ding werkt uitstekend! Heb 5000 euro met de bankgiroloterij gewonnen en krijg opslag van 23%van nieuwe baas)

    BeantwoordenVerwijderen