maandag 1 januari 2007

what goes up...

what goes up, must get down...

Het is net een paar minuten na twaalf uur als ik een enorme klap op mijn kop krijg. Even denk ik dat iemand een geintje maakt en met een meter panlat op mijn hoofd heeft staan timmeren, maar dan besef ik wat er is gebeurd. Een vuurpijl. Bovenop mijn kop. AUW! #$*&^%!#$#%&%%...ringzooi! Dat doet pijn.

Naast mij hoor ik iemand zeggen; "gelukkig had je je pet op". Ik pak mijn pet en wijs op de dikte van het fabrikaat. Niet dus. Dan voel ik op mijn hoofd. Alles goed, alleen een dikke bobbel en hoofdpijn. En dat terwijl ik bijna de hele avond bewust cola light heb gedronken. Dom.

Alle lezers die ik het nog niet heb toegewenst, een heel mooi 2007, met een hoop geluk, wijsheid en plezier! Gelukkig nieuwjaar!

1 opmerking:

  1. nog een keertje....ook voor jullie een aldieleukeengoedeenmooie dingen nieuwjaar!!

    maaru, ik zoek me rot en kan echt die rare snurkende man die bij jullie op de bank lag zo met oud en nieuw niet vinden.............komt ie nog??????

    BeantwoordenVerwijderen