vrijdag 26 januari 2007

ijsje?


Buurgemeente Höksebargen had gisteravond de primeur, de eerste schaatsmarathon van dit seizoen. En als dat zo direct naast je deur van start gaat is er maar een conclusie. Warme kleding aan, wat sterks in de tuk en op pad. Voor het geluid van "de messen" op het ijs, voor de douche van ijsschaafsel in de bocht, de blaaskapel achter je, het getetter van de baanspieker en voor de spanning en sensatie van een peloton formule-één-schaatsers. Ik heb wel één probleem, dit wil ik vaker meemaken. Laat ik eerst maar zelf leren schaatsen. Want dat kan ik nog steeds niet...

2 opmerkingen:

  1. Schaatsen en fietsen schijnt prima samen te gaan.

    En gezien je recente video's denk ik dat je een aardige kans maakt bij fiets-sterren dansen op het ijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige dingen moet je laten zoals ze zijn,,,,Alsjeblieft??

    BeantwoordenVerwijderen