woensdag 17 januari 2007

getver!


Ik moet ondertussen wel heel nodig. Zit alweer een hele tijd in zaal D van de provinciehoofdstadse rechtbank. Tijdens een korte schorsing loop ik dan ook richting het toilet. Daar aangekomen hoor ik nog net twee deuren op slot gaan. Wachten dus.
Even later gaat de rechterdeur open. De zure advocaat van de hoofdverdachte komt naar buiten, knoopt zijn toga dicht en loopt zonder zijn handen te wassen door. Ik ga het hokje binnen en ga bijna over mijn nek. Echt het hele toilet is ondergepiest. De deksel, naar beneden, is letterlijk en figuurlijk, zeiknat en overal staan plasjes. De sporen op de plaats delict zijn supervers en er is maar één conclusie te trekken. Mr. M., advocaat te Koekstad heeft zojuist het toilet een goede beurt gegeven.

1 opmerking:

  1. Ben bekend met het fenomeen"naast de pot piesende advocatenvriendjes"
    Leren ze hoogstwaarschijnlijk bij clubje Vinicad....
    Is erg "amusing" voor de jaargenootgleufjes...leuk ..leuk.

    BeantwoordenVerwijderen