zaterdag 23 december 2006

boompje




Kijk, dit is dan nog eens een boom. Daar steekt ons straatboompje natuurlijk bijzonder schraal tegen af. Ondanks alle moeite en fleurigheid die we daarin gestopt hebben, ben ik er eerlijk in, onze trots, de zelfgekapte straatboom, is niet zo mooi. Niet dat ik daar mee zit, geniet er elke keer weer van als de lichtjes 's avonds gaan branden.
Ik hoop ook dat ik iedereen blij kan maken met de muziekale verrassing die onder de boom ligt. Want het is wel een hele bijzondere deze keer!
(en vergeet je niet om je orginele kerstwens voor de Harmjobkerstwens2007uitdaging in te zenden? )

2 opmerkingen:

  1. Hi hi in deze boom past de mijne wel acht keer!!! iedereen hele gezellige dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey buuv nr 62 vm 15! welkom terug op deze webstek en natuurlijk ook heel gezellige dagen en minder volle buik dan ik nu, burp

    BeantwoordenVerwijderen