dinsdag 14 november 2006

vertraging

tijd voor koffie
Ik was er al erg content mee. Had in een loeivolle trein de enige enkele zitplek gevonden. Ik hoefde niet ver meer, van Industriestad naar Textielstad, maar wel iets om trots op te zijn. Tenslotte probeerden op dat zelfde moment de reizigers van zeker drie gestrande treinen een plekkie te vinden.

smile, you're on not so candid camera! Minder blij was Buurman Krattenstapelaar die net na de bovenste foto de coupé binnen kwam lopen. Waar ik pas net onderweg was, en zodanig slechts een vertraging van enkele minuten had, was hij naar eigen zeggen, al anderhalf uur onderweg. K. was ondanks de lach op de foto, danig uit zijn humeur. Kan ik begrijpen.
ondanks dat hebben we wel gezellig de tocht voortgezet. Om zijn verdrieteen beetje te verzachten heb ik onder de foto's een mooi "Kuntrie & Westeren" melodietje verstopt. Tenslotte werkt hij in Beschuitstad en daar zie ik nog regelmatig Kowbois instappen...

1 opmerking: