dinsdag 17 oktober 2006

scherven


Ik sta de afwas te doen. Handen in het sop, afwasborstel gaat heen en weer. Opeens klinkt een enorme klap.
KABOEMKLEDENGKABATS
Oh nee, twee borden zijn van het aanrecht afgevallen. Net op tijd kan ik nog een van onze "mooie" glazen grijpen, voordat die ook tegen de vloer te pletter kletst. ^
@#$%*&&*%%#$%^%!!!!
Als ik de stofzuiger wil pakken struikel ik over een losse schoenveter. Op hetzelfde moment rent KlaasKat naar binnen en gaat midden tussen de scherven zeuren om brokken. Ik struikel de keuken weer in, grijp de vreetbakjes van de katten, grijp de kat en haal alles uit elkaar. Gelukkig is ie niet in een scherf gaan zitten. Verdamme, waren net zulke mooie borden. Zes hadden we er. Nu niet meer. Vier nog maar.
Dan kijk ik naar buiten. En zie in één blik de oorzaak van al dit ongeluk. In de vensterbank staat de zilveren gelukskat stil. Oh nee! Dat brengt de hele straat ongeluk! SHIT! Zo snel mogelijk grijp ik verse batterijen. Bij de derde poging doet ie 't. PFFJIEW! Gelukkig. Nu gaat alles weer goed.
En inderdaad. Ik heb meteen geluk. Ben binnen 5 minuten terug uit de supermarkt. Kwam net op dat ene rustige moment binnen, kon overal makkelijk bij en bij de kassa was er maar 1 iemand voor me. Met slechts een paar boodschappen. Ook laat ik niets uit mijn handen vallen en ik hoef maar 4 euro te betalen...




MEDEDELING VAN GROOT BELANG!
********************************
Morgen zal op deze site Harm Job zijn 500ste logje verschijnen.
Dat moeten we vieren!!!!
Hoe?
Maak een foto van jezelf en laat zien hoe blij je bent met deze bijzonder unieke gebeurtenis!
Juich, spring, lach, het maakt niet uit.
Stuur de foto vandaag nog op, dan weet je zeker dat je er morgen op staat!
Laat zien dat je een echte fan bent!
(mail je foto naar harmjobfanklup@gmail.com)

2 opmerkingen:

  1. pffffff vandaar dat er gisteren op nr 13 2 vazen 1 glas en een kop thee sneuvelden. Allemaal de schuld van die lege batterij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen