donderdag 19 oktober 2006

episode 095



Ik had de hele dag in zitting moeten zitten. In de Provinciehoofdstadse rechtbank. Dus liep om 6 uur de wekker af en liep ik 11 kwartier later over het perron van die stad. Daar ging mijn telefoon en vertelde de altijd vriendelijke en collegiale T-onnie dat hij zojuist, bij de buitenasbak, aangesproken was door een van de dagrechters. De zaak ging niet door, advocaten zaten met grote vragen en wensen, dus een andere keer. Naar huis mocht ik nog niet.'T was nog voor negenen en ik mocht pas later met korting terug reizen. Aan de andere kant van de lijn hoorde ik iets van "koffie zetten en laat je gezicht maar eens zien".
Een aantal uren later, heb toch nog een tijd in de rechtszaal gezeten bij de juridische strubbelingen, kom ik thuis. De woonkamer ziet er iets anders uit. De plastic wand is volgens mij een noviteit op designgebied. Weet nog niet wat ik er zo van vind, maar wie weet. Even later staan we een verrijdbaar buitenbalkon in elkaar te zetten. Om zonder problemen bij de schoorsteen te komen. Maandag gaat ie eraf. Nu maar hopen op droog weer. Voor een kopje koffie op het balkon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten