vrijdag 6 oktober 2006

beeldleeg


Voel me nog steeds brak. De zere keel is verdwenen en daar ben ik best blij mee, maar in de plaats daarvan een algeheel brak gevoel, watten en pijn in het hoofd, moe en ga zo maar verder. Heel vervelend allemaal, maar ben ik ook zo dom geweest om gisteren af te spreken dat ik vanmiddag in Beschuitstad nog even een plots verplaatste en vervroegde rechtszaak ga doen. Ga ik vast van te voren mijn excuses aanbieden voor mijn verslag.
Tot slot stopte gisteren de gratis "preview" van ons digi-TV kastje. Net gewend aan bijna 200 zenders zitten we nu weer met alleen de "ouderwetse". Weg 3voor12TV, VproGeschiedenisKanaal, 10 keer MTV en zo. Vergeten om op tijd aan te melden dat er toch echt wel een uitgebreid pakket moet komen. Handig...
(met muziekje voor de liefhebber...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten