zondag 1 oktober 2006

banklig


Afgelopen week had ik nog medelijden met hem. Onze Buur#16. Ziek was ie. "Zielig" aldus Beetjebuuf#16. Last van de keel, beroerd en niet lekker. Dus deden we een kopje thee in. Met een OudIjzerenGordijns medicijndrankje erbij. Tenslotte wens je niemand toe dat ie in de lappenmand terecht komt.
Een paar dagen later lig ik ook. Banklig, dat wel. Met twee katten, zodat ik 100% zeker geen beenruimte over heb. Voel me net zo beroerd. Op straat hoor ik Krien zeggen. "Hij is een beetje zielig". Waar heb ik dat toch eerder gehoord?
(en nee hoor, ik zeg helemaal nix over besmettingshaarden en zo, luister maar eens naar het liedje onder de foto...)

5 opmerkingen:

  1. ahhhhhhhhhhhhh, dat heb je van al dat lijkliggen! doe dat dan ook niet!
    moet je maar lekker genieten op bank en snel weer beters worden.
    best wel zielig hoor......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woensdag zei je nog dat het je best goed zou uitkomen als ik je zou aansteken ivm het mooie weer ;)

    Hopelijk heeft de opkikker een beetje geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaah ziellug..... beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he joh hoe gaat tie, al wat opgeknapt.

    beterschap van de overkant

    BeantwoordenVerwijderen