zondag 24 september 2006

spelen


Ik hoop dat ik haar aan het einde van de lange dag voldoende heb bedankt. Voor het spelen. Want ik had de hele dag in de grote Blafhal mogen spelen met de grote schoonmaakmachine. Had er zelfs een hulpje bij, Matijn, die de hele dag heeft lopen leuren met emmers, snoeren en hogedrukspuiten. Echt wat een gave dag toch weer. Met een hele klup poetsen (poetsklup oprichten?); Hetliefstezusje, Leo uit Grensdorp, Bledders haar Lex & familie. En toen kregen we ook nog patat ook!

3 opmerkingen:

  1. Jij mij bedanken???!!!
    Ikke jullie natuurlijk.. Nu is de Blafhal tenminste schoongenoeg voor al het Blafspul...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schoonmaakclup......you lijkt wel een echt clup-mens....
    weet je wel te vinden als er schoonmaakclupbezigheden te vinden zijn. ennuhhhh heel veel succes met het blafspul in de blafhal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echt leuke dag. Moest wel mijn maak-de-muur-maar-schoon-met-je-karcher-idee zo halverwege de dag met hand en tand verdedigen... het water-speledingetje was zeeeer geliefd (.. even dit, even dat) bij de clubleden.....

    Ennuh, Leo mag die dame die in het apparaatje zit dat je de wegwijst volgende keer thuislaten, 'k-ree bijkans een lantaarnpaal omver (linksaf, lĂ­nksaf, LINKSAF!!!)

    BeantwoordenVerwijderen