donderdag 28 september 2006

horoscoop


Vlak voor Textielstad komt ie aanlopen door het gangpad. Leren jekkie, voetbalshirt. In de hand een mobieltje en een pakje sigaretten. In de ogen de blik van een stevige snuif speed of coke. In gedachten kijk ik zijn richting op. Dan staat ie plots voor me, trekt zijn jas verder open, spant zijn shirt. "Ajax, Grachtengordelstad" lees ik. "Kun je het zo lezen!" brult hij naar me. Ik steek mijn duim op. Ik kan het lezen. Bedankt. Dan loopt hij door.
Gelukkig had ik mijn horoscoop goed gelezen. "Vandaag loopt u meerdere malen tegen strubbelingen op. Verzet u niet, dan komt het vanzelf goed" stond er. Een waarheid als een koe.

3 opmerkingen:

  1. Jij blij dat er in ieder geval IETS onder zijn jas vandaan kwam! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je het wel voorgelezen anders weet ie nou nog niet wat er op staat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja waar zo`n horoscoop al niet goed voor is.

    haha

    BeantwoordenVerwijderen