donderdag 14 september 2006

hapsnap

leuk liedje voor liefhebbers
Of ik wel wist dat er een "Graas-Inn" zat in de stad. Waar "altijd mensen zitten en het helemaal niet duur is". Mailde ze. En dat er ook een "Australies"-ice kiosk was in de stad? "Helemaal geweldig, moet heel erg lekker zijn, vooral de chocoladesmaak". Ik wist het ene wel, maar het andere niet.


Dus moesten we maar even kijken. En natuurlijk proeven. Dat laatste een andere keer dan, want na de boodschappen en alle lotenverkopende kids aan de deur, was ik kats door mijn kleingeld heen. Kon niet eens meer een ijsje van 1 bolletje kopen. Toch de spaarpot maar even op de kop zetten.

(kan iemand mij alleen vertellen wat een "cup @ frites" is?)

2 opmerkingen:

  1. patat die via je mail je beeldscherm naar buiten komt? zou daar dan oko mayo bij zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "mag ik van u 1 portie mailfriet? oh ja, en doe de ketchup maar als bijlage..."

    BeantwoordenVerwijderen