woensdag 2 augustus 2006

winnaar

Photobucket - Video and Image Hosting

Urenlang speelplezier heeft hij, mijn 4444ste bezoeker, Buurman#16! Met drie, Oosterbuurse, auto- en trekkerkwartetten is hij wel even zoet. Tijdens de overhandiging ving ik ergens iets op over "F5 pagina's verversen en dan zit je opeens op 4444" en om eerlijk te zijn had ik ook niets anders verwacht van iemand die computers als ontbijt naar binnen werkt.
Ook Buurman#16 zijn vriendin, mevrouw Welgroentenetenhoor, was erg blij met de nieuwe aanwinst. Vlak voordat de voordeur achter me dichtviel hoorde ik nog "dat gaan we wel vanavond spelen hoor!". En zo heeft Harm Job weer een hoop blijdschap kunnen brengen. Misschien moet ik deze week eens meer gaan weggeven!
(Buurman#16 was wel zo vriendelijk om ook een kadootje voor de jubelaris te hebben, een echte Lubitel!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten