maandag 7 augustus 2006

in the war


De kattenbevolking van de PieperdePiepstraat is volledig in de war. Krien en ik passen op de katten van de Krattenstapelaars, en ze snappen er helemaal niets meer van. Als ik SufKat en GizmoKat roep voor het eten, komen KlaasKat en HilbertKat, woont HilbertKat tegenwoordig in de tuin van de Krattenstapelaars, loopt op dit moment SufK(r)at(tenstapelaar)naast mij door de kamer, komt SufKat mij halen zodat ik het eten op kan dienen. Kortom algehele verwarring. Het enige kleine probleempje is dat de 3 heren en 1 dame elkaar niet zien zitten, dus wordt er nogal eens wat geblazen en gaat er wel eens wat kapot. Zoals vandaag de bloempot waar KlaasKat van schrik in viel nadat hij, op de schutting springende, opeens letterlijk en figuurlijk tegen SufKat aanbotste...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten