dinsdag 22 augustus 2006

gruwel


Je leest er wel eens over in de krant. Of je weet dat honden er wel eens last van hebben. Je haalt je schouders op en denkt er verder er niets van, niets, totdat!
Mijn "totdat" kwam gisteravond. Ik voelde steeds al wat kriebelen op mijn buik, krabte wat en dacht er verder niet over na. Totdat ik iets zag, op mijn buik. Een zwart dingetje. EN HET BEWOOG! Gruwel! Uit het zwarte flubje krioelden een paar pootjes! JEK! Getver! Een teek!
Uiteindelijk is het ons gelukt het beest grotendeels uit mijn buik te krijgen. Natuurlijk ging het kapot, zodat Krien met een pincet stukjes zat te vissen. Heb wel direct vanmorgen de dokter gebeld. Ik hoefde niet te komen, maar moet het wel goed in de gaten houden wat er gebeurd. Vooral als ik ziek, zwak en misselijk word moet ik maar een bezoekje afleggen.
Een opluchting, dat moet ik eerlijk zeggen. Kijk nog liever een horrorfilm dan ooit nog eens wat uit mijn buik te zien krioelen...

4 opmerkingen:

  1. the exorcist ...... als het op een hand gaat lijken moet je ook even naar de dokter...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. struik-duiken????? in welke bosjes heb jij gelegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, hoe herkenbaar.... heb het ooit in een knieholte gehad... erg fijn... suces met de enge dromen die nu ongetwijfeld gaan komen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die leggen toch eitjes onder je huid en dan vreten ze je langzaam vanbinnen op?(maar dan heul erg pijnlijk langzaaaaam)

    BeantwoordenVerwijderen