woensdag 30 augustus 2006

feestelijke opening


Het was een feestelijke opening. Van het kluphuis. Natuurlijk, het is nog niet af, maar een goed idee moet je nooit uit de weg gaan. Ondertussen is er een prijslijst gemaakt, zijn er plannen voor een herinrichting en is de beste plek voor de bar bedacht en ook het bordje "do not disturb" is boven water gekomen. Alleen over de kledingvoorschriften hebben we het nog niet gehad. Zelf dacht ik dat fietskleding en een reesfiets toch wel verplicht zijn.
Oh ja, we hadden er meer dan 45 kilometer op zitten, met 1 ongelukje. Namelijk toen ik op het Burenzand over mijn stuur ging omdat buurman Krattenstapelaar opeens heftig in de ankers moest voor een hondenuitlater met vriendin, die plots, én terwijl hij onze klup aan zag komen reesen (inclusief oogcontact, geschreeuw en rinkelende fietsbellen) voor de fiets stapte. Later zei buurman K. dat ik eruit zag alsof ik de man te lijf wilde gaan. En dat klopt. Zo'n debiele aktie op een smal paadje in het buitengebied, ik had 'm mijn fiets wel om de nek willen vouwen. Van schrik. Adrenaline heet dat, geloof ik. Gelukkig heb ik niets. ja, morgen wat spierpijn misschien door de plotsheid van de val, maar meer niet.
Dus was de opening feestelijk. Heb alleen de speech van voorzitter Ruudie gemist. Zal wel zijn omdat die er niet was. In ieder geval weet ik wel waar ik naar op zoek ga komend weekend in Stokbroodkaasenwijnland. Naar spulletjes voor het kluphuis....

1 opmerking:

  1. helaas geen bezoek van buuv aan je kluphuis want zo'n fietsbroek.....ennuh, weet je zeker dat die voor-de-fiets-springende-menspersoon geen vermomde franse vluchtheuvel was?

    BeantwoordenVerwijderen