zondag 30 juli 2006

"stand & deliver" (updated!)



Tijdens een 99,6 kilometer durende fietstocht langs Oosterbuurse bospaden komen we drie dolle Oosterburen tegen. Hun camera heeft het begeven en de vraag is of ik er een paar foto's wil maken.
De, in totaal drie, heren zien kans om het bijna te verpesten met de opmerking "Medeland Weltmeister" maar omdat ze duidelijk al wat op hebben (gerookt) vergeef ik ze. Zeker als Krien door een van hen met "Schöne Mädel" aangesproken wordt. (dat even later een gezelschap hoogbejaarde dames op dezelfde manier worden aangespoken doet daar niets aan af...)
Ondertussen heb ik de foto's naar ze gestuurd. Ben benieuwd hoe hun band heet, dat kwam er in het bos niet uit, en of ze ergens optreden. Lijkt me grappig om te gaan kijken.

Ben erachter, klik hier voor meer!

1 opmerking:

  1. heb nu dus de hele dag al liedje in mijn hoofd, die adam and his ants staan volgens mij ook nog op zolder.....your money or your life oeh

    BeantwoordenVerwijderen