vrijdag 7 juli 2006

sen-sa-sie!


Opeens klonk het geluid van rennende voetstappen in ons gangetje, de tuindeur werd opengegooid en ik hoorde "Harm Job, kom gauw, pliesie bij de "dames" om de hoek". Buurman Krattenstapelaar. Net vers terug van zijn werk, ziet de zwaailichtenautootjes staan, gooit zijn auto ergens op een parkeerplaats, laat alles achter en onafgesloten om mij te waarschuwen.
Ik ga met hem mee. Inderdaad. Het klopt. Twee zwaailichten hebben een Oostblokkistaanse bak klem staan en zijn druk doende. Met wat? Geen idee. Controleren of er illegale "dames" om de hoek werken? Denk het wel. Even laat fiets ik er langs, op pad voor iets anders. Voor de deur van de "tent" staat opnieuw een foute bak. Ditmaal uit Oosterburenland. Achter het stuur een breed sportschooltiep met foute kop. Even vriendinnetje naar het werk brengen denk ik. Iets verderop hangt de foute Oostblokkistaan wat rond. Bij hem een "dame", typetje Oostblokkistaans huwelijksbureau blond.
Het is echt een en al spanning en sensatie hier in de buurt...
(daarom een spannend liedje van de dag...)

1 opmerking:

  1. plisie zegt dat 1 van de bezoekende heren zich bedreigd voelde door een van de halfontblote dames die daar praktijk houden. Is dan natuurlijk wel heel s.m. om 112 te bellen..

    BeantwoordenVerwijderen