woensdag 19 juli 2006

(internationaal) rolhangen


En dan hebben we natuurlijk een bekend verschijnsel. Het hurktoilet. De afgelopen weken heb ik meerdere mensen luidkeels horen verkondigen dat dit laag-bij-de-grondse-glibberding "toch wel hun favoriete wc-pot is". Nu weet ik dat deze verkondigers allemaal een dezer dagen richting die landen vertrekken. Die landen waar men nog steeds denkt dat je met een porceleinen gat in de grond klaar bent.
Hun veelgehoorde kreet; "weet je wel dat dit de schoonste wc's zijn, want als je doortrekt spoelt ie alles schoon..." gaat wat mij betreft niet op. Ik heb dat afgelopen vakantie eens van veilige afstand staan bestuderen, maar no way José! Bij deze toiletten weet je juist zeker dat overal waar jij je voeten neerzet smerigheid ligt. Meer niet. Dus voor hen die favoriet willen hurken een korte tip. HET BOS! Da's veel schoner...
Bij deze pot hing de rol overigens wel goed. Maar veel te laag. Met al dat gespetter durfde ik er geen velletje vanaf te scheuren. Dus goede hang, maar foute plek!
(ook een mooi gat in de grond gezien? aarzel niet en pak je camera. leg het vast en neem voor Harm Job een mooi souveniertje mee!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten