vrijdag 14 juli 2006

het kan verkeren

Eigenlijk schaam ik me een beetje. Niet omdat ik hier in korte broek op de foto sta, net na het werk in de Beschuitstadse rechtbank gisteren. Of omdat ik tijdens een minderjarigen zitting met een t-shirt "mom says I'm special because i get to drive on the short bus" zat. Want het was lekker warm in het land en in de zaal.

Nee, ik schaam me een beetje omdat ik vandaag tussen twee zitingen door heel hard naar een kledingspeciaalzaak moest rennen om daar in de opruiming een warm shirt te kopen. Omdat het koud was. Echt freezing koud in zaal C. Buiten was het wel lekker, maar aan openluchtzittingen doet de rechtbank niet. Helaas. Dus kon ik niet anders dan voor exact 5 euro 98 (kreeg twee hele centen terug) een beetje warmte te kopen. Gelukkig kreeg het thuis de goedkeuring van Krien. Mooi meegenomen. En ik had, op verzoek van een van de bodes, het prijskaartje eraf gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten