donderdag 1 juni 2006

zomer?

De meteorologische zomer zou vandaag begonnen zijn, zegt men. Ja inderdaad, af en toe kan je t even merken. Dan schijnt de zon en is de lucht een beetje blauw. Tenminste, tussen de wolken door. Dan is het ook opeens wat warmer, zodat ik me loop af te vragen waarom ik in g**snaam zoveel kleren aan heb. Het antwoord komt meestal drie minuten later. De wolken schuiven voor de zon en de temperatuur daalt een graad of tien.Idioot.
Nog een paar dagen en dan wil ik supermooiweer! Als ik ga dansen op de muziek van Franz Ferdinand op Pinkpop wil ik zon!
(ondertussen in mijn hoofd een extra liedje, voor de middag...)

4 opmerkingen:

  1. kreeg net bericht uit zuid-italie(paps en mams); storm, regen, koud. wij hebben in ieder geval verwarming in ons huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kon het niet meer met je eens zijn (behalve dat ik niet ga dansen op Franz). De zoveelste keelontsteking in 2 maanden is niet grappig en al helemaal niet leuk. De dokter zegt dat ik vitamine ZON nodig heb! Dus waar blijft ie???!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

    BeantwoordenVerwijderen