vrijdag 12 mei 2006

Natte plens

Als ik in zaal D van de Beschuitstadse rechtbank zit hoor ik het buiten donderen. Ach jee, heb ik helemaal geen jas bij me. Ten slotte is het al dagen heerlijk weer en dat blijft natuurlijk ook zo. Toch loop ik even later met een iets stevigere pas richting station. Als ik het perron oploop regent het grote druppels. De straten veranderen in waterplassen en het is bijna stikdonker.
15 minuten later, ik schuif Textielstad per trein binnen en zie dezelfde wolken. Ik vlieg naar huis. De kussens uit de tuinstoelen, parasol naar binnen, potverdorie, als ik maar op tijd ben. Als alles veilig en droog opgeborgen is werp ik een blik op de lucht. En zie dat de donkere wolken wegtrekken. En de zon begint te schijnen.
(om dat te vieren een fantastische link onder de foto, zomerse melodiën van hier tot in la douche franche. gewoon klikken en link volgen. voor in de tuin bij een glaasje rosé....)

6 opmerkingen:

  1. Hi hi ik ben de hele dag de buien voor geweest. Toen het in textielstad regende was ik al op campingadres (alwaar het nog droog was)en toen het daar zachtjes begon te regenen vertrok ik weer richting textielstad (alwaar het inmiddels weer droog was)heb dus weinig nattigheid gevoeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm I love the idea behind this website, very unique.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really amazing! Useful information. All the best.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Interesting site. Useful information. Bookmarked.
    »

    BeantwoordenVerwijderen