dinsdag 23 mei 2006

5 - 0


Had er net even naar staan kijken. Samen met HilbertKat. Naar het bosje musjes wat zojuist neerstreek bij de buren. Nog geen dertig seconden later hoor ik een hoop gedoe en zie ik uit een ooghoek hoe KlaasKat van de schutting afspringt. Oh, nee, 'tis 5 - 0.
In mijn pyjama zet ik door de regen en tuin de achtervolging in. Krijg 'm niet te pakken. Zie voor me hoe ik de hele ochtend bovenstaand beeld zie elke keer als ik naar buiten kijk. Uiteindelijk krijg ik de zwarte jager in de bijkeuken. Mijn bedoeling, even laten rusten, wie weet verstopt ie het arme beestje en kan ik het zo afpakken.
Een paar minuten later ga ik kijken. KlaasKat heeft niets in zijn bek, dus ik doe hem snel aan de andere kant van de deur en ga op zoek naar het slachtoffer. Maar wat ik ook zoek, in wasmachine, wasmand, op, onder, achter en in alles waar ik maar kan zoeken, niets. In de kamer ligt een tevreden knorrende KlaasKat. Ben bang dat ie het arme beestje met huid en haar verorberd heeft. Hmm.

3 opmerkingen:

  1. wel oppassen, als het 5-1 wordt moeten we weer naar het asiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeft ie niet een stukje achtergelaten als cadeautje voor de baasjes? Slecht teken, hoor... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. denk dat je binnenkort wel ergens iets vindt, lekker stinken......

    BeantwoordenVerwijderen