vrijdag 28 april 2006

Vrijdag de dertiende

Even denk ik dat ik me vergist heb. Is het echt geen vrijdag de dertiende? Of staat de gelukskat weer zonder stroom? Want alles lijkt mis te gaan op deze vroege ochtend.
Het begint er mee dat ik geen verbinding met het internet krijg, de modem doet vreemd, wil niet aan, wil niet uit en krijgt geen contact. Terwijl ik probeer het probleem op te lossen breekt in de keuken de hel los. Tenminste zo klinkt het. En het klopt wel een beetje.
KlaasKat heeft het klaargespeeld om de koffiekan om te gooien en dus druipt het aan alle kanten koffie. Heb onze prachtige Porsche wel uit gezet, maar ben vergeten de kan dicht te doen. Drie grote bakken koffie gaan verloren en de muur heeft een nieuwe verflaag nodig.
Vervolgens moet ik haasten om de trein te halen want mijn eerste zaak begint een half uur eerder dan ik dacht. In de trein kom ik bij. Met een vers bakje zelfgezette koffie en een iPod die eerst "Dance away" van Brian Ferry speelt om dat op te volgen met het prachtige "Heartbeats" van José Gonzales (u weet wel, van die stuiterballenreclame, zie link). De zon schijnt, ik haal eens diep adem en bedenk dat het gelukkig geen vrijdag de dertiende is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten