woensdag 26 april 2006

Targetpractice


Vandaag was onze gelukskat voor het eerst even stil gevallen. En da's niet best. In de straat ging er direct van alles mis, maar zelf bleef ik ook niet buiten schot. Op weg naar het station moest ik om de paar meter auto's, fietsers en voetgangers ontduiken. Alsof er met grote letters "doelwit" op mijn hoofd stond geschreven, zo fanatiek probeerde men mij steeds opnieuw te scheppen. Gelukkig doen mijn remmen het goed anders had ik zeker een motorkap van dichtbij mogen aanschouwen. De volgende keer moet ik de batterijspanning dus maar beter in de gaten houden. Vraag me alleen af hoe het moet in de vakantie...
Update!
(ook het boodschappen doe ging volledig mis. het meisje van de kassa sloeg niet alleen bij mij verkeerde bedragen aan, maar ook bij verschillende klanten na mij. "ik weet niet wat ik heb vandaag" mompelde ze met een rood hoofd, terwijl ze druk bezig was met het vergelijken van kassabonnen en winkelwageninhoud. durfde haar niet te zeggen waardoor het kwam...)

4 opmerkingen:

  1. wist je dan niet dat het vandaag nationale buumpechdag is? ben blij dat ik een buuv ben....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voordat je op vakantie gaat even een familie verpakking batterijen kopen....en dan is er niets aan het pootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen probleem in de vakantie... hij mag vast wel bij iemand in de buurt logeren en die zal hem dan op tijd van nieuwe energie voorzien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan degene die op de katen past ook niet de electrokat checken?

    BeantwoordenVerwijderen