maandag 24 april 2006

Spel!


Image hosting by Photobucket



Het grote shuffle-spel! Pak je iPod of zet iTunes aan, zet de "shufflefunctie" aan en doe mee! Geef eerlijk antwoord op de volgende vragen aan de hand van de songs die je muziekspeler aangeeft en laat jezelf verrassen! Plaats de uitkomst in de "comments" en laat ons allemaal meebeleven! Hieronder de uitslag van mijn shuffle-spel! En nee, ik heb werkelijk niet lopen sjoemelen!

Hoe kijkt de wereld tegen je aan?
"More than a woman"- Tavares

Zal ik een gelukkig leven hebben?
"Crimes of Paris" - Elvis costello

Wat denken mijn vrienden eigenlijk over mij?
"Changes" - David Bowie

Heeft iemand stiekem een oogje op me?
"Modern Don Juan" - Buddy Holly

Hoe kan ik mezelf blij maken?
"Postage Stamp World" - Rogue Wave

Wat zal ik doen met mijn leven?
"St. Elmo's fire" - John Parr

Zal ik ooit kinderen krijgen?
"Liberal Education" - New Model Army

Wat is een goed advies voor mij?
"Look Me Over" - M. Ward

Hoe herdenkt men mij?
"Square One" - Coldplay

Wat is mijn danslied?
"Gimme Some Salt" - Clap Your Hands Say Yeah

Wat is mijn huidige themasong?
"Loneliness Finds Her Own Way" - Clem Snide

Welk lied draait men op mijn begravenis?
"God Put A Smile Upon Your Face" - Coldplay

Welk type man/vrouw val ik op??
"He'll Have To Go" - Brian Ferry

Hoe zal mijn dag er uit zien?
"The Story of Someone's Shoe" - The Style Council

Geen opmerkingen:

Een reactie posten