dinsdag 18 april 2006

Pasen 2006


Zo, da's ook weer voorbij. Pasen tweeduizendenzes. Acht flessen wijn, vier flessen bier, 34 eieren, 28 bladerdeeghapjes, twee zakken paasschuimpjes, vier zakken chocoladepaasfiguren, drie krentenbollen, vijf sneden paasbrood, zeven harde bolletjes, zestien brownie's en een volledige mexicaanse maaltijd.
Voelde me vanmorgen helemaal niet slecht toen ik wakker werd. Na een aantal heftige eet en drinkdagen viel me het juist alleszins mee! Een meevaller dus. Daarom in twee filmstroken de complete paasdagen, hebben we dat ook weer gehad. Ga nu maar weer eens aan de eieren, ben vergeten om de overgebleven te verstoppen in de straat. Zit er niet anders op dan ze zelf maar op te eten. En als ik eerlijk ben? Met plezier!

2 opmerkingen:

  1. Paasschuimpjes??? Wist dat ik iets vergeten was! Damn, weer een heel jaar wachten...

    BeantwoordenVerwijderen