maandag 24 april 2006

De benen bloot!


De thermometer gaf 21,4 graden aan. Toen hield ik het niet meer. Korte broek aan en op de fiets de grens over. Even rondje Altdurpke - Ahoes - NetoverdegrensStadt met een uitloop richting Industriestad om Krien op te halen. Heerlijk om de buitenlucht langs de blote benen te voelen terwijl het zweet (!!!) over de rug loopt. LENTE (in hoofdletters) . Heb nu alleen wat moeite om de oogjes open te houden. Zoveel frisse buitenlucht ben ik niet meer gewend...

5 opmerkingen:

  1. Kun je ons niet even waarschuwen voordat we met die witte melkflessen geconfronteerd worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dove schijnt te helpen voor het eerste welkwiteffect....
    eigenlijk zou er een nieuwe wet moeten komen waarbij mensen eerst in hun eigen achtertuin het ergste wit weg moeten werken......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee harm job: angst... allemaal angst.... ik weet nog hoe ik vroeger schrok als ik mn opa in de zomer in korte broeg zag... jeugdtrauma's! behoed je buurtkinderen daarvoor... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk dat ik mijn kinderen maar een poosje binnen houd... Voor de zekerheid, weet je wel?

    BeantwoordenVerwijderen