donderdag 23 maart 2006

***Lente2006Prijsvraag***

(Het is misschien toch handiger om de ***Lente2006Prijsvraag*** op deze site te zetten, dus daarom een "repost" van de twee eerste inzendingen! )
De eerste inzending is van "oma van de overkant" en zij zegt:
"als dit niet het lentegevoel is dan weet ik het niet meer , hij kan zijn oogjes niet meer open houden zo scherp is de zon hahaha, groetjes oma v d overkant"


de tweede inzending laat zien dat ik inderdaad aan de zonnige kant van de straat woon

Image hosting by Photobucket

Hoi H.J.
Bij deze een lente foto van mij en nog wel met jouw eigen huis erop!!
Ik moet nog wel ff wennen aan jouw nieuwe log maar als ik vaak blijf kijken komt dat vast goed.

Groetjes Naastdebuuv

(foto beoordelen? ga snel naar de comments en geef je mening!)

en vergeet zelf niet om mee te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten