vrijdag 24 maart 2006

Feestje?

Onder grote belangstelling van HilbertKat zijn "ohdieburen" druk aan het verhuizen. Het rooie gevaar kan er zijn oogjes niet vanaf houden. Alles gaat de bus in, huisraad, wasmanden, een hele lelijke paraplubak, een gitaar, gloednieuwe (nog in het plastic) schilderijen, sigarendoosjes (jaja, onze "ohdiebuur" is een kei in inpakken) , stapels rotsen en natuurlijk ook de "boomzaai-boompjes". Heerlijk.
Niet alleen komende zomer geen "kijk, en dan geef ik ze zo water en dan knip ik de stammetjes hier af" ge-ouwehoer meer vanaf de andere kant van de schutting, maar vooral ook geen gekrijs, gehuil meer van de andere kant van de slaapkamermuur. Pfff. Ben ondertussen al gewend om 's nacht met de dopjes van mijn iPod op in slaap te vallen.
Een heugelijk feit dus dat met evengrote vreugde van twee kanten in de "piep ter piepstraat" op de gevoelige plaat komt. Alleen jammer dat buufnr15 op heterdaad betrapt werd terwijl ze, op mijn verzoek, door haar slaapkamerraam een foto nam. Zal haar binnenkort eens een Stasi-cursus "stiekum op beeld en geluid vastleggen" geven.

1 opmerking:

  1. Ha ha ha vraag me wel af, wat ze nu wel niet van me denken! Ach, kan het me wat schelen??? Neuh...

    BeantwoordenVerwijderen